Tul ja tee -tilan ajanvaraus

Varaa aikasi verkossa. Toimintapisteen saa varattua käyttöönsä 1-8 tunniksi päivää kohden. Pelipisteen ikäraja on 12 vuotta. Tulostuspisteen sekä multimediapisteen ikäraja on 18 vuotta. Ryhmävaraukset tehdään kirjaston asiakaspalvelussa, puhelimitse tai sähköpostilla.

Yksityishenkilöt

Varaa Tul ja tee -tilan toimintapiste käyttöösi verkossa. Saat ajanvarauksesta vahvistuksen sähköpostiisi. Sähköposti sisältää myös linkin ajan muuttamiseksi tai peruuttamiseksi.

Pelipisteen voi varata enintään neljäksi tunniksi kerrallaan, muut toimintapisteet voi varata käyttöönsä maksimissaan kahdeksaksi tunniksi päivää kohden enintään kahtena päivän viikossa. 3D-tulosteiden pitää valmistua oman varausajan puitteissa, joten varaathan tulostamiseen riittävästi aikaa.

Ikärajat

Pelipisteen ikäraja on 12-vuotta. Tulostuspisteen ja multimediapisteen ikäraja on 18-vuotta. Varaudu todistamaan ikäsi/henkilöllisyytesi ilmoittautumisen yhteydessä. Toimintapisteiden käyttöön tarvitaan kirjastokortti. Tutustu tilan käyttöehtoihin.

Ryhmät

Ryhmät, yhdistykset, koulut, seurat ja niihin rinnastettavissa olevat organisaatiot voivat varata Tul ja tee tilan käyttöönsä ohjattua toimintaa varten. Ryhmän vastuuhenkilön on oltava yli 18-vuotias ja tilan käyttö on tilaajan vastuulla. Tilaa ei varata kaupalliseen käyttöön.

Ryhmävaraukset tehdään Porin kaupunginkirjaston lehti- ja musiikkiosaston asiakaspalvelussa, puhelimitse 044 701 5823 tai sähköpostilla: lehmus.kirjasto@pori.fi.